Sosial media marketinq tam hüquqlu bir marketinqdir və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsilə tanıtım deyil
Sosial İdarəetmə marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Bu, sosial mediadan şirkətləri və ya bir markanı tanıtmaq üçün kanallar olaraq istifadə etmək və digər iş problemlərini həll etmək üçün bir sıra tədbirlərdir.
Sosial medianın tanıtımı
Sadə bir şəkildə, bu, sosial şəbəkələr vasitəsilə gələcək bir istehlakçı ilə ünsiyyətdir.
Əsas diqqət, təşkilatçıların iştirakı olmadan, insanların özləri tərəfindən sosial şəbəkələr vasitəsilə yayacaqları bir mesajın (mətn və ya vizual) yaradılmasıdır. Sosial şəbəkələr vasitəsi ilə ötürülən mesajların bir məhsul və ya xidmətin potensial istehlakçıları arasında daha çox etimad yaratdığına inanılır. Bu, qarşılıqlı əlaqənin əsasını təşkil edən sosial əlaqələrə görə sosial mediada tövsiyə olunan paylama sxeminə görədir.
Sosial şəbəkələrdə təbliğat, hədəf auditoriyanı xüsusi olaraq hədəfə almağa, bu auditoriyanın daha çox təmsil olunduğu saytları seçməyə və ən azı bu reklamla maraqlanmayan insanlara təsir göstərməyə imkan verir.
Sosial media marketinqin əsas vəzifələri
- marka (marka tanıtımı)
- auditoriya sədaqəti və şöhrəti artırmaq
- PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılması hesab olunur.
SMM alətlərinə sosial şəbəkələrdə
- blog yazmaq
- müxtəlif icmalardakı məlumat mesajları
- şərhlərdə söhbət
- forumlarla işləmək
- gizli marketinq
- birbaşa reklam və viral marketinq
- müsbət və mənfi fonun monitorinqi
- media məkanını optimallaşdırmaq daxildir.