SMM üsulları

SMM oflayn başlaya bilər və sonra konsolidasiya edib onlayn yayıla bilər. Sosial media marketinqə bir çox iş üsulu daxildir. Bunlardan ən populyarları 

  • brend icmalarının qurulması (sosial mediada şirkət nümayəndəliklərinin yaradılması)
  • blog mühiti
  • nüfuzun idarə edilməsi
  • fərdi marka və qeyri-standart vasitələrlə işləməkdir.

SMM çox dinamik bir prosesdir, buna görə də izləyicilərin dəyişən maraqlarını və yeni tendensiyaların ortaya çıxmasını daima izləmək lazımdır.

SMM daxilində üç əsas strategiya mövcuddur:

  1. Tanıtılan bir marka ətrafında bir cəmiyyət qurmaq üzərində işləmək;
  2. Məhsulların birbaşa satışı və tanınmasını artırmaq məqsədi ilə saytlarda reklam vasitələrinin və məhsulların istifadəsi;
  3. Kombinə edilmiş strategiya.
Sosial şəbəkələrdə tanıtım işlərinə başlayanda əsas məqam iş strategiyasının hazırlanmasıdır. Klassik SMM strategiyası aşağıdakı maddələrdən ibarətdir:

  • Məqsəd və vəzifələrin tərifi;
  • Sosial şəbəkələrdə markanın mövcud vəziyyətinin təhlili, eləcə də rəqiblərin təhlili;
  • Sosial şəbəkələrdə markanın hədəf auditoriyasının təhlili;
  • Korporativ dizayn üslubunun təyini
  • Sosial şəbəkələrdə səs markasının rəng tonu;
  • Kateqoriyalar;
  • Vizual seçim;
  • Ödənişli vasitələrin təşviqi və istifadəsi strategiyası;
  • Görülən işlərin təhlili və hesabat.
Hal-hazırda klassik SMM strategiyası dəyişdirilir və sosial şəbəkələr inteqrasiya olunmuş marketinq kommunikasiyasına inteqrasiya olunur.