SMM oflayn başlaya bilər və sonra konsolidasiya edib onlayn yayıla bilər. Sosial media marketinqə bir çox iş üsulu daxildir. Bunlardan ən populyarları
- brend icmalarının qurulması (sosial mediada şirkət nümayəndəliklərinin yaradılması)
- blog mühiti
- nüfuzun idarə edilməsi
- fərdi marka və qeyri-standart vasitələrlə işləməkdir.
SMM çox dinamik bir prosesdir, buna görə də izləyicilərin dəyişən maraqlarını və yeni tendensiyaların ortaya çıxmasını daima izləmək lazımdır.
SMM daxilində üç əsas strategiya mövcuddur:
- Tanıtılan bir marka ətrafında bir cəmiyyət qurmaq üzərində işləmək;
- Məhsulların birbaşa satışı və tanınmasını artırmaq məqsədi ilə saytlarda reklam vasitələrinin və məhsulların istifadəsi;
- Kombinə edilmiş strategiya.
- Məqsəd və vəzifələrin tərifi;
- Sosial şəbəkələrdə markanın mövcud vəziyyətinin təhlili, eləcə də rəqiblərin təhlili;
- Sosial şəbəkələrdə markanın hədəf auditoriyasının təhlili;
- Korporativ dizayn üslubunun təyini
- Sosial şəbəkələrdə səs markasının rəng tonu;
- Kateqoriyalar;
- Vizual seçim;
- Ödənişli vasitələrin təşviqi və istifadəsi strategiyası;
- Görülən işlərin təhlili və hesabat.